Dostávajte
informácie z nášho webu
prostredníctvom e-mailov
ZMOVR RADÍ - AKO POSTUPOVAŤ PRI VÝPADKU ELEKTRICKEJ ENERGIE
V prvej kampani dáva ZMO VR odpoveď na otázku - Ako postupovať v prípade výpadku elektrickej energie na odbernom mieste?
Výpadok elektrickej energie je možné nahlásiť prostredníctvom poruchovej telefonickej linky 0800 123 332 alebo elektronicky cez web stránku www.vypadokelektriny.sk, kde získate aj informácie o plánovaných odstávkach.
Hlásenie cez poruchovú telefonickú linku je časovo náročnejšie. Telefonická linka je prioritne obsluhovaná umelou inteligenciou a pri nevyriešení problému umelou inteligenciou operátorom.
Hlásenie cez webovú stránku www.vypadokelektriny.sk je jednoduchšie a rýchlejšie. Podmienkou k nahláseniu výpadku je mať k dispozícii smartfón a mobilné dáta/mobilný internet.
Upozornenie! Ak pri nahlásení nedodržíte postup VSD, a.s., môže vám byť udelená sankcia za neoprávnený výjazd.
Kompletný návod, ako správne postupovať, nájdete v letáku, ktorý spracovala a oficiálne vydala Východoslovenská distribučná, a.s. Môžete si ho vytlačiť a umiestniť na viditeľné miesto v domácnosti, aby ste v prípade potreby vedeli rýchlo reagovať.
plagát VSD - výpadok elektrickej energie
Prílohy
Plagát VSD výpadok elektrickej energie A4.jpg
Plagát VSD výpadok elektrickej energie A4.jpg
Typ súboru: JPG obrázok, Veľkosť: 3,15 MB
Dátum vloženia:
31. 1. 2024 8:17
Dátum poslednej aktualizácie: 31. 1. 2024 8:28
Dátum poslednej aktualizácie: 31. 1. 2024 8:28